Forum van de officiële Nederlandse delegatie van D'Nash Fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project om van D'NASH opnieuw een Trending Topic te maken op Twitter (06/11/2010)!

Ga naar beneden

Project om van D'NASH opnieuw een Trending Topic te maken op Twitter (06/11/2010)! Empty Project om van D'NASH opnieuw een Trending Topic te maken op Twitter (06/11/2010)!

Bericht van Rania za okt 30, 2010 8:52 pm

De promotie campagne vanuit D'NASH FANS om van D'NASH een Trending Topic te maken op Twitter gaat door!! Deze keer zal de campagne a.s. Zaterdag 6 November om 15:00 uur plaatsvinden. Het woord dat wij gaan gebruiken om in deze lijst te komen is opnieuw: #DNASH.

Hierbij alle informatie die ik vorige keer ook had gegeven met betrekking tot wat Trending Topics zijn en wat wij moeten doen:
Rania schreef:Trending Topics zijn de onderwerpen waarover het meest gesproken wordt op een bepaald tijdstip op Twitter. De lijst met deze Trending Topics wordt opgemaakt door te kijken naar de woorden in de tweets van de gebruikers die het meest voorkomen.

Om ervoor te zorgen dat D'NASH een Trending Topic wordt moet jullie account openbaar, en dus ook leesbaar, zijn voor iedereen zodat jullie tweets mee worden geteld. Indien jullie account op privé is ingesteld maak deze alsjeblieft openbaar vóór het afgesproken tijdstip. Degenen die nog geen account op Twitter hebben, maak alsjeblieft een aan om ook mee te kunnen helpen!

Daarnaast is het heel belangrijk om betekenisvolle zinnen te schrijven want door alleen #DNASH achter elke tweet te zetten wordt alleen maar ervoor gezorgd dat deze als spam worden gezien. Ook is het onnuttig om het woord dat wij gaan gebruiken (#DNASH) meerdere malen in onze tweets te zetten. Daarom gaan we berichten plaatsen over de nieuwe CD; dat we zin hebben om de nieuwe liedjes te beluisteren, etc.

Hieronder een paar voorbeelden van zinnen die goed/fout zijn:
-Goed: Ik heb zin om de nieuwe CD te beluisteren van #DNASH
-Goed: Ik vind #DNASH steeds leuker, ik kan niet stoppen om naar hen te luisteren
-Goed: Ik houd van #DNASH

-Fout: Ik moet even weg #DNASH
-Fout: Linda ik kom eraan #DNASH
-Fout: Ik houd van #DNASH #DNASH #DNASH #DNASH
Rania Patsiani,
Officiële Nederlandse Delegatie D'NASH FANS
Rania
Rania
Vertegenwoordigster D'Nans Fans in Nederland | Admin
Vertegenwoordigster D'Nans Fans in Nederland | Admin

Aantal berichten : 449
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Heerhugowaard

http://www.dnashholland.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum